Trevlig helg

Imorrn kommer jag inte hinna skriva nånting. Uppdaterar förhoppningsvis på Söndag ;)

Idag var vi iväg på dagiset, skulle tydligen vara ok att välja i alla fall. Vi får väl se. Det kändes rätt bra, litet och "hemtrevligt". Eftersom Eric inte är så gammal när han börjar så blir det säkert bra! Får se om jag ska hälsa på det andra dagiset eller inte. Ska ringa på Måndag.

Vi va på dagiset nästan en timme och pratade och kikade. Eric somnade i bilen på väg hem. Jag gick in en stund och grejja medans han fortsatte sov. Pratade med Tulay och bestämde mig för att åka till henne. Eric sov fortfarande och vaknade inte förrns jag parkerade i stan =) Käkade lunch med Tulay och Senol. Sen har grabbarna lekt hela dagen! Vi åkte hem vid 18.30 tiden och Eric somnade i bilen igen, fortsatt sov efter välling här hemma. Skönt! 

Jag har tagit en dusch och nu ska jag strax blåsa håret och noppa ögonbrynen, vilket verkligen behövs ;)

Nu har jag missat en del av Idol som jag tänkte se.. Ska väl kika lite i slutet sen lär jag somna på stört!

Hoppas ni får en mysig helg i vintermörkret! =)

Eric har vaknat och grinat/gnällt 2 ggr sen han fick välling. Iofs har han tappat nappen båda gångerna men han sover inte alls lika bra som han gjort förut. Vette tusan vad det är. Jobbigt är det i alla fall. Har gett lite olika välling nu så han inte bara ska få fullkorn, kanske nåt sånt som spökar. Aja.... blir att somna tidigt som sagt för natten blir väl allt annat än lugn. Jobbigt att inte vara utvilad när man har fullspäckad dag imorgon!


Kommentarer
Postat av: pinglan

Hihi, vilken söt bild!

2008-11-29 @ 01:57:28
URL: http://pinglanm.blogg.se/
Postat av: alexandra

Det finns hur många bra metoder för att få lite sömn som heltst, men just nu minns jag inte namnen på nån! Lycka till!



Vi har varit garderobslösa sen vi flyttade hit i mars, men nu var jag fan FED UP!

jag klarar inte av att bo i smålådor haha!

2008-11-29 @ 15:36:31
URL: http://mama08.blogg.se/
Postat av: Eva

Underbar blid=) gillar den skarpt

2008-12-01 @ 09:04:08
URL: http://evadahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0