Vilken natt!

Jag somnade en stund inne på Halas säng, medan hon pratade med mig typ =P Sen gick jag upp och la mig på riktigt vid 00.10 kanske! Sen vaknade jag imorse 09.30! Hade inte vaknat en enda gång innan dess.. Snacka om skönt!! Men man känner sig ganska mosig efter så mkt sömn, man är inte van =) 

Vi såg aldrig någon film igår, kunde inte bestämma vilken vi skulle se. Hala höll på att leta någon hon visste om men hittade den inte. Men idag blir det nog bio. Jag vill gå på VIP-bio! Hoppas det finns någon bra film att se där =)

Idag tänkte jag att jag och Eric ska bada (i badkaret). Men först ska han sova lite, han är trött men vill inte! Nu kryper han omkring med en citronpress som han hittat i köket. Men inte längre, nu står han är och vill åt datorn..

Måste sluta.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0