Det gick bra!

Natten gick bra faktiskt! Han vaknade till några gånger tidigt och fick nappen. Sen var väl kl runt 23-24 har jag för mig. Då ville han inte sova. Jag försökte få han att somna men det gick sådär, så jag tog med honom  upp och hämtade vatten i en flaska så han såg att det var vatten. Så fick han dricka lite. Sen stog han i sängen, och han smålog lite till mig och gnällde. Så man märker så väl att han bara gör det för att han VILL ha välling, han är inte superhungrig den tiden! Tillslut så somnade han. Vaknade igen 02.30, då fick han vatten igen men då blev han inte nöjd. Så tillslut fick han välling! Men bättre med 02.30 än 23 (!) Sen vaknade han vid 05.30, men då fick han inte heller välling.. Fick ligga vid mig ett tag och tillslut somnade han om lite.. Vi gick upp vid 06.45. Han åt gröt vid 07.20..

Så nu får vi se hur det går inatt. Ska köra med vatten igen från början.
Funderar på om man skulle sluta med välling HELT. Så han vet att det bara finns vatten i flaskan. Han kan lika gärna äta gröt innan han lägger sig.. Efter ett tag kanske han vänjer sig bättre då. Inte vet jag.. Men jag lär väl använda upp vällingen vi har kvar, det kanske går bra i alla fall.

Idag har vi inget bestämt. Ska in till stan och lämna tillbaka volangklänningen från Vero Moda. Kanske ska kolla om Tulay vill umgås lite =)

Hoppas ni får en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Linda

vad skönt att det gick bra =) kämpa på!

2008-10-29 @ 08:21:43
Postat av: Sara

ja men absolut..bara Emmy kan hålla sig frisk nån gång =P Kram

2008-10-29 @ 08:40:46
URL: http://acidangel.bloggagratis.se
Postat av: malin

Yes, jag fick det. Är det parfest eller =) hehe Jag ska prata med R och se vad han säger, vet inte vad har tänkt göra och så.



Jag vet, hittade en jättefin klänning på GT, den borde du titta på! Satt jättefint på,lite stickat över brösten sen är det lite tunnare tyg i resten av klänningen, jag valde en vinröd. =)

Sen köpte jag skorna som jag lämnade tillbaka, sen var det egentligen bara lite småköp ju.. =)





Kram

2008-10-29 @ 10:08:27
Postat av: Josephine

Idén om välling tror jag kan funka. Hoppas ni haft en mysig dag! Kram

2008-10-29 @ 15:15:28
URL: http://joxzephine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0