Ett till

Nu ska Hala visa mig något i en gammal skolbok som hennes mamma hade när hon lärde sig svenska. Haha båda skrattar.. vet inte vad jag ska få se. 

Nu visade dom, men orkar inte förklara... hehe. Faktiskt mkt svårt i boken!

Men det roliga är att hon hade MIN moster som lärare. Tänk vad världen är liten! Men min moster gick bort för flera år sen. Så det tyckte hon var tråkigt när hon fick höra. Jag tror att det var i år någon gång som vi kom fram till att det var hon som var hennes lärare. Kul att hon kom ihåg henne!

Nu blir det nog inga fler inlägg! Hörs kanske imorrn!



Kommentarer
Postat av: halaa

skriv mer. skriv mer

2008-10-31 @ 21:35:26
URL: http://halaa.blogg.se/
Postat av: malin

Ja, men precis! Du har ju lätt att glömma filmer du hehe =) Det är inte lätt! =)



Vad roligt med en stoor Monki butik!!! Den skulle jag vilja kunna shoppa med presentkort i oxå! haha =)



Kram

2008-10-31 @ 22:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0