Fantastiskt!

Vilken morgon! Det började med att Eric vaknade lite tidigt så han var inte på sitt bästa humör. Vi steg upp, han fick frukost efter ett tag. Somnade om ganska snabbt igen. När han vaknar för andra gången och jag vilat lite så går vi upp igen. Han har bajsat.. när jag öppnar blöjan märker jag att det inte var så lite. Jag börjar göra rent och självklart så vill han inte ligga still. Så det kom bajs i pyjamasen och sen åker blöjan ner på golvet upp och ner så det blir bajs på golvet. In i duschen... När han duschat klart gör jag frukost till mig. Eric får äta lite macka. Jag slappnar av lite. Ställer ett glas på smörgåstallriken som tyvärr står lite för nära honom. Och självklart drar han åt sig hela tallriken så hela vattenglaset åker ner på stolen och golvet... suck igen. Det jobbiga var att glaset var fullt så det var inte lite vatten...

Får se vad som händer härnäst! Vi ska i alla fall bada i eftermiddag, det ska bli kul.

Just ja. Kan ju berätta om igår, vi åkte ju till Tulay. Först var vi på stan en sväng och käkade lunch och kikade runt lite.
Ja, men halvvägs hem till Tulay så kommer jag på att jag har ju bilen på norrmalms-parkeringen. Suck. Orkade inte vända tillbaka och hämta den, Eric höll precis på att somna i vagnen så jag ville inte ta upp han.
Hemma hos Tulay blev Elias lite rastlös eller nåt så han härjade på lite så Eric vaknade. Och då blev han lite grinig såklart =P Så den eftermiddagen blev inte som i fredags om man säger så! Haha.. Men lite då och då kunde dom leka i alla fall.. men lite gnäll och grin där emellan blev det. Barnen åt gröt som vanligt och Tulay gjorde potatis och fiskpinnar till oss. Smarrigt! Vid 19-tiden promenerade vi ner till bilen och åkte hem!

Inatt sov jag med öronproppar tills M kom och la sig vid 03. Jag hörde ingenting =D Riktigt skönt! Måste ju ta ur dom när han lägger sig annars hade väl ingen av oss hört Eric imorse..

Jaja!

Snodde några bilder av Tulay från i fredags..
 

Nu ringde mamma. Vi ska tydligen ta en promenad. Gäsp men skönt!

Allt för stunden!

Kommentarer
Postat av: Linda

jag ska notera det önskemålet ;) men den är inte ikopplad ännu bara upphängd.. så när allt är klart ska jag visa en bild ;)

2008-10-19 @ 10:23:23
Postat av: Lotta

Vilken liten kerub du har!

2008-10-19 @ 10:29:12
URL: http://lottapluskentlikamedbon.blogg.se/
Postat av: Eva

Använder pojkarna bågen med klossar som man kan föra på bågarna tror det är BRIO?

2008-10-19 @ 16:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0