Gaaaah

Usch nu har jag lite ont i magen! Såg nyss Prison Break avs 8.......... Shit! Alltså det är FÖR spännande! Det här är den BÄSTA serien jag någonsin sett...! Vill aldrig att den ska ta slut ;) Nu är det bara att vänta på nästa avsnitt som borde komma till veckan! Bra serier som kommer tätt efter är O.C. och DH.. Lite knepigt vad man fastnar för, för alla tre har ju helt olika handlingar..!

Blir nog sängen nu! Om jag inte somnar så kikar jag lite på Fringe 21.55. Tråkigt att dom bytt tid =/ Blir så sent...

Jo men just, kan ju berätta att jag shoppade lite mer idag ;) 2 klänningar, 1 tunika och 1 kjol till mig + mössa och "fusk-krage" till Eric =) Betalade bara ca 65 kr för jag hade tillgodokort och presentkort.. Nice nice! Kassarna kom från Vero Moda och H&M. Ev bilder någon dag =P

Hej hej

 

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja..jag hoppas också att hon piggnar på sig!! Har ju sett framemot den här fredagen ju....=)

Sov gott, så hörs vi imorgon iaf. Kram

2008-10-23 @ 22:20:27
URL: http://acidangel.bloggagratis.se
Postat av: Linis

Jo vi vill se bilder på shoppingen :)

Hoppas allt är bra! Trevlig helg & hoppas vi ses ute på lördag!

Kram

2008-10-24 @ 08:34:19
Postat av: halaa

haha kryaa på diiigg

2008-10-25 @ 00:29:11
URL: http://halaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0