Glömde visa

Igår åt jag faktiskt inte kebab! Så när M och E gick in där så sprang jag in på H&M en stund. Tänkte kolla på barnkläder men fastnade vid skorna.. Och jag älskar ju skor! Hade presentkortet från pappa och Ingalill så jag slog till på 2 st! Men jag vet inte om jag ska behålla båda. Jag är jättedålig på att gå i höga skor, så jag testa gå lite i dom hemma först. Dom höga skorna tyckte jag var skitfula när jag såg dom! Sen kollade jag lite till och då tyckte jag dom var lite coola ändå, annorlunda! Kanske blir snyggt till taights och benvärmare eller nåt. Sen fanns det ett par låga stövlar, jag har ett par andra hemma som jag ska göra mig av med istället.

Dom fula, tjock gummisula och glansiga 398 kr


Stövlarna 349 kr


Det är ju faktiskt rätt bra pris på skorna där! Som sagt, ska testa båda igen och se om jag verkligen behöver dom. Vilket jag egentligen redan vet att jag inte behöver, men ;P

Idag ska jag på lunch med tjejerna på jobbet. Sen ska jag träffa mamma och vi ska ta flunsa-spruta.

Först på schemat står blöja och fruksot för Eric, han "springer" omkring och vädrar rumpen! Nu hänger han på mig och äter lite på mitt ben. Så det är dax att sluta!

Hej hej


Kommentarer
Postat av: Linis

Vad kul med shopping!!

Klart du ska behålla skorna!! hihi

Dom du kallar "fula med gummisula" var ju coola ju.. fast jag tror dom skulle bli snyggare med svarta skosnören :)

Ska vi ta en fika snart?!



Härligt med fredag! Kram

2008-10-17 @ 08:28:25
Postat av: Frida

Du har blivit utmanad. Kolla min blogg!

2008-10-17 @ 21:03:08
URL: http://bsomibaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0