Hos Tulay

Nu sitter vi hemma hos Tulay, barnen leker så jag passar på att skriva lite. Snart kommer väl Elias och rycker i datorn ;)

Vi har varit på stan.. Käkade lunch på Charm sen har vi kikat omkring och shoppat lite.
Hade lite rabattgrejjs att utnyttja! Jag har köpt:
* Ögonskugga - Body Shop
* Tröja till Eric - POP
* 2 tröjor till Eric - H&M
* 1 par byxor till Eric - H&M
 
Imorrn ska jag försöka hitta något till mig, en klänning tills på lördag tror jag =) Då ska jag vara med lilla Linda!

Vi ska ju sova här i natt.. Nu funderar vi på vad vi ska äta. Har köpt massa godis som vi ska mumsa på ikäll oxå blir det en film..! Hoppas barnen somnar tidigt ;) Och runt samma tid även..

Skulle ju kanske åka till gbg nästa vecka, men då kommer istället Ms bror och mamma hit. Så det blir inget nästa vecka, följer väl antagligen med dom när dom åker hem istället =) Ska bli kul att träffa alla där nere! Va ett tag sen nu!

NU kommer Elias, måste sluta ;)

Bye bye, bilder på shoppingen kanske kommer!

Kommentarer
Postat av: hej

ååhhhhhhh

En given Halloween med Lotta Botander :)))))))

2008-10-22 @ 17:33:44
URL: http://kinda.blogg.se/
Postat av: Linda

Låter som att ni får en helmysig kväll =) Får vi boka in dig på Halloween då, eftersom att du blir hemma?? ;P

2008-10-22 @ 17:35:32
Postat av: Anonym

haha, jag glömde också bort hennes namn när jag skulle skriva de igår, men Susan var det ju =)

om hon dumpar Mike blir jag fan ledsen..dom var så söta tillsammans..längtar tills nästa tisdag haha.

2008-10-22 @ 20:02:34
Postat av: Anonym

haha, jag glömde också bort hennes namn när jag skulle skriva de igår, men Susan var det ju =)

om hon dumpar Mike blir jag fan ledsen..dom var så söta tillsammans..längtar tills nästa tisdag haha.

2008-10-22 @ 20:03:00
URL: http://www.divamom.se/cey84

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0