Inte som planerat

Kvällen igår blev inte som vi tänkte oss! Vi har varit laddade hela veckan.. Och igår var vi oxå rätt laddade, vi handlade, solade, lagade mat och grejjade. Sen begav vi oss till förfesten, men där dog det av lite.. Så partyhumöret gick och la sig. Jag blev skittrött! Vi tog oss i alla fall ner på Oscar, när vi väl stog där och skulle gå in så struntade vi i det helt enkelt. Kändes onödigt när vi inte var på G längre.. Så det blev donken och hemgång istället *s* Men faktiskt SKÖNT när man fick lägga sig =) Jag plattade håret på mamma här inatt innan hon åkte hem och sov =) Hehe det här är typ tredje gången hon skulle varit barnvakt och det blivit inställt..! Men då har man ju någon inne där ;)

Jag har fått både barnvagnen och byrån såld i helgen! Riktigt skönt! Annars har det inte hänt så mkt idag.. Varit och handlat på eftermiddagen, lämnat vagnen och lämnat tvätt hos Ms faster. Soppa blev det till middag. Är faktiskt lite sugen på negerbollar, kanske att jag snor ihop några senare =) Soppa tycker jag inte är så mkt till mat så då passar det bra med efterrätt! ;) Men känner jag mig själv så orkar jag säkert inte göra dom..

Vi skulle åkt till gbg imorrn, men efter mycket om och men så blir vi hemma. Får se när vi åker och hur det blir! Hade tänkt byta bil med mamma eller pappa när vi åkte, men den här veckan ska det ju bytas till vinterdäck på bilarna så då blev det så knöligt att byta bil imorrn.. Men det skulle vara kul att få träffa alla där nere snart! En kusin till M fick barn i somras som vi inte hunnit se heller.. Och det ska bli kul att se hur stor lilla Josef blivit =) Så Hala, ska försöka komma neröver ;)

Jaja! Nu ska jag avsluta här. Ikväll är det Andra Avenyn på schemat! Sen får vi se...

Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: Tulay

Jaha så ni blir kvar hemma. Skönt. Bara du inte åker då ja ska föda. :-)

2008-10-26 @ 20:07:47
URL: http://tullisen.blogg.se/
Postat av: Eva

chokladbollar var det visst du ville äta hoppas jag

2008-10-26 @ 20:49:57
Postat av: Linda

Mäh, ska ni inte åka nu?? Nya bud varje vecka.. ;)

2008-10-26 @ 20:51:11
Postat av: halaa

ja men snabba er förfan . vet du hur glad jag blev . o nu är jag helt nere. haha hate u all :P .

2008-10-26 @ 20:51:45
URL: http://halaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

inget illa menat men de låter verkligen EXTREMT fult o säga negerbollar! =/

2008-10-26 @ 21:36:52
URL: http://www.divamom.se/cey84
Postat av: Linda

jag saknar en bild från lördagen... moahahaha.. shit vad jag skrattade!

2008-10-27 @ 08:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0