Passar på

Passar på att skriva lite! Har nyss dammsugit vardagsrummet och datarummet. Eric roade sig med att dra ut sladden ett antal ggr! Eller springa och jaga dammsugaren! =)

Vi har fått låna Elias gåvagn! Så Eric har gått med den fram och tillbaka i vardagsrummet några ggr! Vi har skruvat åt den så den inte går lika snabbt. Och han blir sur när man inte är fort framme för att vända när han kommit till ena väggen! Haha.. Typ 10 rundor sen fick jag försöka få honom att göra något annat ;P

Nu sprang han hit och står och rycker i databordets lådor och grejjar!

Idag blir det shopping, på Ica Maxi! Byta sängkläder tänkte jag oxå hinna med. Får se om vi hinner ta en tur till Tulay oxå. Måste passa på när jag har Lindas bil ;) Tack för att jag får låna den vännen =)

Nu vill inte Eric att jag skriver nå mer!!!

Ett tag sen


Heeej!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Öf är inte fören 1230, bra tid tycker jag som är otroligt seg på förmiddan..zzz

Kom dit om ni har lust, kul för ungarna att leka lite..=)

2008-10-16 @ 10:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0