Shopping

Här kommer lite av shopping dom senaste dagarna..

Tröja H&M, kofta H&M - tröja POP
  

Stövlar Din sko, volangkjol H&M, t-shirts Vero Moda
 

Tunika Vero Moda, Volangklänning H&M, Volangkl. med dragkedja Vero Moda
   

Behöver ju egentligen inte två volangklänningar ;P Men dom är rätt olika.. Och den som är från H&M var bandet lite trasigt på så den får jag inte lämna tillbaka. Får se om den från Vera åker tillbaka eller inte.
Ska även införskaffa ett par svarta stövlar. Dom jag har nu är alldeles för små vid tårna, efter en hel dag på stan igår hade jag ganska ont! Har två svarta stövlar som jag kan göra mig av med, så då är jag väl värd att köpa ett par ;)
Typiskt bara att jag inte fick så mkt pengar den här månaden, har börjat tagit av lägstanivådagarna 1-2 dagar i veckan.. (Tar ut totalt 5 dagar i veckan, föräldrapenning för er som inte vet) =P
Men det fanns ett par fina stövlar på Åhléns och där har jag ju presentkort =)

Idag ska mammas kompis son komma och kolla på vår vagn som vi hade när Eric föddes. Hoppas dom vill ha den, annars åker den nog ut på blocket. Har även lite andra saker jag ska försöka få iväg.

Sen ska jag möta upp Linda, hon skulle kanske komma hit och hämta upp mig. Ska handla lite tills ikväll.. Sen blir det lite fotboll och käk hos Linda och Christer. Kanske lite spel. Efter det drar jag och Linda till Jenny och tjejerna och förfestar lite innan Oscar! M kanske skulle ut ikväll oxå så när han går ut ikväll skulle mamma komma och sova här. Blir nog rätt lugnt för henne, kanske att hon måste ge Eric välling en gång innan vi hinner komma hem. Men sen får hon ju gärna ta honom imorgon ;) Klockorna ska ju ställas tillbaka en timme ikväll, så då kanske dom har öppet en timme längre ute =D Då får man dansa ännu mer... nice! Typ därför jag och Linda går ut, älskar att dansaaa!! Bränner lite kalorier oxå ;)

Nu ska jag ge Eric gröt sen ska jag få på mig nå kläder och packa utstyrseln för ikväll. Blir nog klänningen från H&M.

Hoppas ni får en härlig lördag!



  

Kommentarer
Postat av: Eva

Hittar du inget på den andra affären där du har presentkort i Birsta?

Ja det var inte mkt pengar som kommer den här månaden..............

Vi håller tummarna att ngn köper vagnen.

2008-10-25 @ 10:57:52
Postat av: Anonym

bääbiiseeeeeeeeeeeen .

den från hm var skitsnygg:D

2008-10-25 @ 16:56:48
Postat av: halaa

bääbiiseeeeeeeeeeeen .

den från hm var skitsnygg:D

2008-10-25 @ 21:14:37
URL: http://halaa.blogg.se/
Postat av: malin

Hej! Hade ni roligt igår?? Fick ni dansa den dära extra timmen nu då?? hehe =)





Kram malin

2008-10-26 @ 10:55:38
URL: http://mnordstrom.bloggagratis.se
Postat av: nikita

jo då han vaknat 1gång på natten har han fått välling, men förut har han ju kunna ätit fan 3 ggr på natten, för man är så trött så man orkar inte kämpa på natten då både ja å daniel jobbar heltid osv,,

men prova du me å ge eric mat till middag sen gröt ca 1-1½h senare å sen välling på de, kanske funkar för er me.. för vi har ju fan provat allt me albin förut å inget har funkat...

kram

2008-10-26 @ 15:16:11
URL: http://nikital.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0