Tisdag

God morgon!
Borde egentligen passa på att sova lite till nu när Eric sover. Tänkte bara skriva lite först! Han vaknade 05.50 idag, bättre än igår i alla fall!

Igår tog jag mig ut lite, först lunch på stan.Gick upp på jobbet en snabbis och lämnade ett papper. Fick även kläderna av Hannah från Gangstar! =) Störigt bara att jag redan tappat bort mössan jag köpte, första dagen jag använde den. Sen åkte vi hem, Tulay ringde och sa att hon skulle till Birsta så då hängde jag och Eric med. Köpte en jättetuff "möss-skärm" till Eric och en mössa. När det blir kallare kan man använda skärmen på mössan =) Vi fikade på charm, hälsade även på Malin en sväng. Sen hem igen, och blidde hemma resten av kvällen.

 

Gangstar, dom 2 sista var "hemliga plagg".
  

För nån dag sen använde jag presentkortet på Mexx-kläder som vi vann i Sundsvalls Nyheter, det blidde två tröjor:
 


Idag ska jag träffa Lina på eftermiddagen och ta en fika! Innan dess håller vi oss nog bara hemma. Ska duscha och kanske städa lite! Imorrn ska jag träffa Malin. På torsdag inget bestäm än.. Sen på fredag fyller jag år =D Då ska jag först klippa mig, gå på föräldraträff sen ut och käka med Linda och Hannah =) Trevligt!

Nu vaknade plutten.. typiskt jag som tänkte hinna vila lite. Ska se om jag kan få han att somna igen! Han ligger här i babysittern (ja vi använder den fortfarande ;) och lyssnar på "Imagine".

Kan avsluta med en till bild på honom där man ser alla gaddar bra =) Tröjan fick vi av Ms faster när vi var i Libanon (även byxor och en till tunnare tröja) Tyckte den var lite tuff =)


Han var så söt på bilderna så ni får se några till ;)
  


Hej svejs!

Jo just ja, Frida (med Theo) om du läser det här! Ang bloggen, maila gärna mig! Vill gärna fortsätta läsa om du fortfarande skriver =) [email protected]. Visste inte hur jag ska "nå" dig förutom här =)

Kommentarer
Postat av: Linda

Ha ha va söt han var i skärmmössan!! :) Kläderna från M's faster var jättefina oxå.

2008-10-07 @ 10:58:57
URL: http://frokenbolibompa78.blogg.se/
Postat av: nikita

söta bilder =)=)

2008-10-07 @ 20:15:31
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: Linis

Tack för igår, mysigt med en fika :)

Hoppas ni får en bra dag idag och att förkylningen ger med sig!



Kramisar

2008-10-08 @ 08:23:21
Postat av: alexandra

Varsta charmisen=)

2008-10-08 @ 19:22:28
URL: http://mama08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0