Dixie

Vet ni, jag skruvade upp nyckelskåpet själv innan boysen kom hem! Det var lite trixigt då inte hålen blev helt jämn men jag fick till det tillslut! Finns mer jag skulle vilja ha från det märket, så mkt fint!

Bla Coolt medicinskåp




Love this ♥




En chokladboll har legat här bredvid mig i soffan ett tag, än har jag inte tagit den.. Egentligen är jag ju inte sugen. Utan vill bara ha den för att. Gaaah.. Kan jag någon jäkla gång vara duktig nu då! Ska inte ska inte ska inte!

Ska kika runt lite sen hoppa snabbt i säng och glömma chokladbollen (!!)
(Att jag redan ätit en idag efter jobbet har jag förträngt)


Kommentarer
Postat av: Linda

Mm det där nyckelskåpet var jättefint! Var det det du kollade på först när vi var där eller tog du det andra som fanns?

2009-08-26 @ 08:15:11
URL: http://liensa.blogg.se/
Postat av: pinglan

Hahaha! Tack för dagens flabb! (att jag redan ätit en har jag förträngt!) HAHAHA!

2009-08-27 @ 11:50:31
URL: http://pinglanm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0