Lättsam när han sover

Hörde att Eric gjorde nr 2 nu precis när han somnade.. Och efter nån minut kunde jag byta utan att han märkte det eller vaknade. Han brukar vara lätt att bära in från bil/vagn när han sover oxå, har alltid varit det. Så det är skönt!

Idag har vi varit ute i princip hela dagen och fixat på baksidan. Pappa har rivit hela gamla altandäcket. Och M har grävt bort en stubbe och börjat gräva bort ett träd, svårt! Vi ska sätta krusbärsbuskar, och 2-3 fruktträd.  Blir nog äpple/plommon/körsbär. Som en rad precis utanför tomten ungefär. Eric har mest hoppat studsmatta och jag har grävt bort rabatter mm + tvättat/hängt 2 maskiner. Så härligt att hänga ute, torkar hur fort som helst. Och jag orkade tom laga mat! Hade varit skönt att bara dra på donken eller nåt ;) Helt slut nu...

Inne är det kaos... Saker överallt. Men det hamnar lite på sidan nu när vi har mkt att fixa ute.. När dessa 2 semesterveckor är slut hoppas jag på att det blivit lite mer ordning!

Lär ju sitta här ett tag.. Men tror nog att det blir sängen tidigt idag! Har blivit efter 24 senaste kvällarna då vi sett film så sent.. 

 

Kommentarer
Postat av: halaa

älsklingen!!!. haha kommer o hälsar på när krusbären kommit upp ahah

2009-08-03 @ 20:22:26
URL: http://halaa.blogg.se/
Postat av: Tulay

Har du äntligen köpt en ordentlig pjälskydd.

2009-08-03 @ 21:41:23
URL: http://tullisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0