Målat

Har under veckan varit duktig och målat en del som stått länge nu.. Fast lådorna är köpta nyligen på Ikea. Dom ska piffas till så slutresultatet kommer senare.. Allt är till Erics rum.

Tallrikshylla, är på jakt efter en med två hyllplan men denna får duga så länge..
 


Gammal skolbänk och lådor från Ikea.
  

Skolbänken har en runda kvar (orkar bara måla 2 ggr, måla är det värsta jag vet) Skåpet som lådorna står på är jättefint, men det började jag måla sommaren 07.. Är man seg eller är man??? Det blev aldrig klart och har stått ute nu en längre tid så det har förstörts lite =( Får se om det går att fixa till, "överkanten" har börjat lossna i ett hörn...

Nu har jag bara ett bord kvar jag vill måla, men mamma tycker absolut inte att jag ska göra det... "Man ska inte förstöra ett så fint bord". Men jag har ingen användning för det som det ser ut nu tycker jag.. Får väl se vad som händer! (Visade en bild på det i bloggen för längesen)

Jag är alltså hur seg som helst med att fixa här hemma... Får alltid massa annat för mig och när Eric lagt sig vill man själv varva ner, läs sitta vid datorn ;) Men måste rycka upp mig!

Nä nu blir det film!

Kommentarer
Postat av: mor

Om du vill ha ett vitt bord kan du väl måla mitt runda, som jag har i huset vid soffan.

Så lånar jag ditt o har framför soffan i lgh????

För 30 år sen lutade folk av alla möbler (tog bort färg)och det är många som ångrar det fortfarande.

Det kommer att bli likadant nu, alla vitmålade möbler blir värdelösa.

Ska du måla ett bord kan du väl ta ett billigt och inte ett riktigt fint........

2009-08-02 @ 21:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0