Rainy day

Kan man skriva så? =)

Har ju verkligen regnat enormt mycket idag! Inte många uppehåll. Även Ms bil fick känna på regnet, vi gick och käkade kebab.. När vi kom tillbaka till parkeringen så stod förardörren helt öppen (!!) Vi glömde stänga den, M gick ut först och hämtade biljett, jag gick runt till Erics sida direkt. Stängde ju inte för oftast går man tillbaka till förarsidan och lägger in lappen. Men just nu gjorde inte M det utan gick till vår sida och la in den.. Det tänkte inte jag på då. Så ja, spöregn som sagt.. Dörrens insida var hur blöt som helst, även en del på insidan oxå =/ Fanns inte så mkt att göra, hoppas det inte tar så lång tid att torka!

Mamma har varit här idag, hon köpte med sig färdig tacopaj från IcaMaxi (ej fryst). Hur god som helst! Hon var här någon timme.. Åkte hem strax innan 18, även M åkte iväg och jobbade. Så då blev det bara jag och Eric kvar. Vi har läst lite böcker, han är så jäkla duktig alltså! Kan säga så många saker eller peka på det man frågar om. Undra vem han fått detta ifrån?! Haha.. Nä men han har ju kunnat det här några månader oxå, kanske sen han var 1,5 år, då kunde han oxå många ord. Nu går det tom att föra ett samtal med honom nästan =) Han förstår ju vad man pratar om och svarar eller säger efter samma sak och funderar ♥

Oj nu drar det iväg, var inte detta jag skulle skriva om nu ;)

Vi tog i alla fall ett bad sen, bubblade även! Det var ett tag sen! Varmt och skönt =)

Nu tror jag nog att han har somnat, med 4 legobitar. Dom ville han inte släppa ;) Så han fick leka lite med dom och jag gick därifrån istället. Så han somnade själv rätt snabbt!

Jag tänkte kika på en film nu "BOY A". Blir även lite ostkrokar och cola light *muuums* (Just ja, igår var jag och M på bio, vi såg "GI Joe" eller vad den heter. Se den! Riktigt spännande och bra!!)

Trevlig lördagskväll

Sitter vid andra datorn, så kan bjuda på en gammal bild.

Min lilla knubbis ca 6 månader ♥


Hannah, vi väntar på dom andra bilderna ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fredde! Han får aldrig fingrarna ur...! Sa till han nu. Han säger att ska leta reda på dom för att han har bytt hårddisk :) Han ska kolla strax :)

2009-08-23 @ 19:17:16
Postat av: Nikita

åh kommer du inte ihåg vad den heter står de inte under eller nåt ? skulle vilja ha såna jag å ska på ikea på tors.. minns du va den kosta? å är den träfärgad original? hittar den ej på hemsidan..

2009-08-24 @ 20:58:36
URL: http://nikital.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0