Stövlar och uteplats

Idag är det varmt fast mulet. Hoppas det inte blir värre väder än så här i veckan. Sista semesterveckan, har hur mycket som helst att grejja med här hemma innan jobbet drar igång. Men man får fortsätta på kvällar och helger sen. Uteplatsen blir klar i veckan i alla fall. Pappa börjar jobba lite men är här när han är ledig.

Innan var det ett litet trädäck. Under var det sten som antagligen var den ursprungliga uteplatsen. Nu ska trädäcket gå efter hela husväggen så halva är kvar att bygga. Visst har vi fina rosa väggar ;)

  

Eric sover ute i vagnen. Och jag har hängt in kläder i förrådet uppe. Pappa ska ta gamla klädstången så då blir vi av med den oxå, skönt!

Nu har jag knäppt kort på en stövel, jag har använt "mjuka skärbrädor" som man rullar och stoppar i stöveln. Blev jättebra! Och billigt. Man kan ju använda sig av mkt, men det blir riktigt stadigt med dom! Lite synd bara att jag inte har hittat några fler på affären, men glömde kolla på Ica Maxi igår. Mamma hade några jag skulle få. Säg gärna till om ni vet var dom finns!

 

Nu vaknar nog lillen snart.. Vi ska vänta på att M kommer hem från jobbet sen ska vi fixa här inne och laga mat!

Hears!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej hej! :)

På IKEA säljer dom mjukar skärbrädor.

2009-08-10 @ 17:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0