Tredje natten

Fortfarande ingen välling här! Det går väl sådär. Men det har ju bara gått tre nätter. Han vaknar fortfarande men somnar om snabbare. En natt utan uppvak tror jag är långt borta ;) Men skönt att slippa välling och blöjbyte.

Vi kämpar vidare! När Erics rum börjar bli klart ska han ju få flytta in där. Får se hur det går, han har ju sovit i eget rum när han var yngre men nu har han sovit inne hos oss länge länge sen vi hade gäster en gång och han flyttade in till oss. Men jag hoppas det går rätt smidigt.

Mer om hans rum i nästa inlägg!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag har haft "tur" men vällingen, båda mina har slutat tvärt..helt enkelt inte velat ha. Nu vill Oscar bara ha vatten i flaska om han skulle bli "sugen" men värre har vi det med nappen...huuuuua =)

2009-08-13 @ 13:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0