Hemma idag

Eric sov till strax innan 8 idag. Nu har vi nyss ätit frukost här i soffan, ljusslinga, ljusstake och julgran som lyser på väggen. Riktigt mysigt!

Vår hemresa i tisdags var inte så trevlig. Strax över 10 h tog det, snöstorm och kö pga olycka! Dessutom så kräktes Eric, han hade fått magsjuka =/ Bilen är väl inte det trevligaste stället att få det på. Men men, vi tog oss hem tillslut!

M var hemma igår, fast han var pigg och åt som vanligt. Men man ska ju vara hemma 48 h från sista kräkningen. Så idag är jag hemma.

Igår hade vi både julfrukost, lunch + fika med sektionen på jobbet så det ville jag ju inte missa ;)

Idag ska jag försöka städa och packa upp från resan. Ska även kika lite på TV, just nu Vakna med the voice. Sen blir det Våra bästa år lite senare. Hur längesen som helst som jag såg det (!) Får se hur mkt man hänger med, det brukar ju inte vara några problem ;)

Ska försöka ladda upp lite bilder på datorn oxå. Har varit tråkiga inlägg utan bilder ett tag. Men nu så.

Så min "to do" idag:
* Packa upp från gbg-resan
* Städa undan lite här och var
* Se på våra bästa år
* Äta lunch
* Se på film när Eric sover
* Gå ut en sväng, skotta det lilla som finns
* Planera julmaten
* Åka och handla när M slutat
* Föra över bilder från kameran

Eric och M duschar just nu. Sen åker han på jobbet och dagens lista kan börja betas av =)

Later!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Mamma har beställt sill, strömming, Löranröra o lax som jag tar med på julafton!!

Bra lista du gjort men skippa TVn.

Inte ett dugg viktigt..........

2009-12-17 @ 16:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0