Nice

Igår provade Eric att, i alla fall stå på sina skridskor på isen! Var ju kallt som in i norden så det blev till att åka hem på en gång. Han hade sin kompis Elias med sig, som frös som bara den så han åkte en minut! Men nu har han ju fått prova i alla fall som han säger =)

Han skippade även sin sovning på dagen, hade fullt upp med att leka! Och då somnade han ju strax efter 19 =D Senaste veckan har han inte somnat innan 21, har blivit mellan 21-23 nånting. I längden kan det vara "jobbigt" att både lägga sig och kliva upp samtidigt. Man hinner inte göra så mkt annat, lite egentid är ju alltid uppskattat på kvällarna! Imorse vaknade han inte förrän 7.30 heller =D Längtar lite tills lunch-vilan är över nu känner jag. Perfekt att han sover ca 19-07 ist! Men den här terminen blir det nog vila på dagis I guess!

Malin och Christian kom igår, broder tatuerade C. Mamma och Ilja var oxå här. Så det var full fart ett tag! Och jag lagade lasagne, för andra gången i mitt liv. Myyycket godare än första gången ;) Så nu kan man det oxå! Efter att Eric somnade så kollade jag och M på film.

Idag kommer mamma, bror och Ilja igen. Någon annan som skulle tatueras. Får se om jag och mamma går ut med barnen en sväng eller om det är fööör kallt igen =/ Hoppas det blir lite mildare snart!

Nä, nu ska jag ta och dammsuga lite. Ska se om Eric hakar på med sin lilla ;)






Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina foton från banan! Men hoppsan, ngn saknar hjälm.

Alla på banan med skridskor ska ha hjälm

2009-12-30 @ 20:15:28
Postat av: Lotta

Jag vet, men det var iskallt och han kunde inte ha mössan under hjälmen. Skulle bara stå där med Eric på isen så det gjorde inget..

2009-12-30 @ 20:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0