Vågar man sig ut

Idag tro? Jag ska i alla fall göra ett försök. Måste köpa en present till Elin, sen ska jag åka och lämna det + hämta Erics paket på 7 kryddor.

Det blir Birsta, som för miljoner andra antar jag! Tar jag med Eric så åker vi strax före lunch och käkar där på donken. Sen hoppas jag att han kan sova en stund ;) Men ev kanske M har vaknat då så han får vara med honom istället. M var ut igår så han sover nog ett tag till tippar jag på!

Var hos pappa och käkade igår. Kalkon, potatis och grönpepparsås och svartvinbärsgelé! Huuur gott som helst! Nästan så att det var godare än julbordet måste jag säga. Eric fick ett stort ritblock + pennor, playdoh-deg med en maskin som gör mönster och massa ballonger =) Åkte hem vid 19-tiden. Jag kikade på Narnia, riktigt längesen jag såg hela den så jag minns inget av handlingen nästan. Så det var kul att se! Eric somnade inte förrän strax efter 22. Men vaknade innan 7, gäsp!

Jo just, Linda var ju här på förmiddagen igår oxå. Då fick Eric bilar, robot-pussel och en såndär platta med små hål som man ska stoppa "ploppar" i + en cd-saga med bok. Bortskämd liten kille =)

Måste verkligen rensa på hans rum nu så det nya får plats. Har inte så bra förvaring tycker jag. Skulle vilja ha som ett avlångt bord, där man kan ha leklådorna under. Men det känns svårt att hitta. Blir så dammigt i lådorna nu när dom bara står framme.. Och jag har fortfarande inte satt upp något på väggarna. Lotta latmask!

Betalade nyss räkningarna, en bra månad! Men pengarna brukar ju kunna gå åt ändå ;) Är inte lika bra på att spara nu som förr! Men januari tycker jag brukar kännas lång så lite måste jag lägga undan!

Hears!

Myser med kusinvitamin när vi var i Gbg! Dom blev GLAD när dom träffades!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0