Erics rum

Tänkte att jag skulle visa bilden på Erics rum. Fast vi hann faktiskt röja lite innan bilden togs. Usch va mkt struntsaker.. Lite blev slängt i alla fall och jag har rensat lite kläder.



Nu ser ni ju sängen oxå som jag målade innan vintern. Tror inte jag visade resultatet då. Tänkte nog vänta tills hans rum var klart. Men ni får se bilder sen igen när vi fixat iordning helt. Men vi har fått bort MKT hittills. Skönt!

Wissam ska komma hit sen och hjälpa oss hänga upp lite tavlor. Ja ni ser, inte konstitg att allt tar tid. Vi kan inte göra någonting själv. Borr, vad är det? =P Vet inte ens vart vi ska ha tavlorna. Jag vill inte ha några som vi har heller, men nu känns det så himla kalt här. Måste bli lite hemtrevligt så dom får duga så länge.


Kommentarer
Postat av: EB

Har du gjort ngn plan för hur möblerna ska stå i Erics rum?

Vänstra hörnet till vänster om fönstret vore bra för sängen. Mörkast på morgonen så han slipper vakna av solen genom fönstret på morgnarna. Ett litet tips bara..........

2009-02-01 @ 15:57:30
Postat av: MizthaNguyen (v.

Hejsan, titta gärna in i min blogg! finns egen musik & dansvideos & dikter. Kommentera gärna! :

2009-02-01 @ 21:03:25
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/
Postat av: Lotta

Det där blir säker bra tillslut.

Sover Eric bättre nu?

2009-02-01 @ 21:42:48
Postat av: Lotta

Du ska ha en stor eloge för att du orkar, tror inte jag skulle göra det.

Helst inte nu när bebben i magen inte alls sover på natten.

Skulle inte klara av en babblande lilltrollis på natten just nu.

2009-02-01 @ 22:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0