Familjen annorlunda

Det ska jag se NU!

Idag har jag jobbat, träffat Tulay en stund. Sen varit hemma med min lilla Eric. Han var själv på dagis idag, hade grinat när M gick men sen hade gått rätt bra. Blivit lite ledsen ibland men glömt bort det sen.

Köpt en ny expedithylla idag oxå, en med 8 fack. 350 kr på blocket! Kanon! Då kan jag ta bort den bruna och bara ha vita =) Den bruna kan vi ha uppe sen i klädförrådet vid hallen.

Nä, nu ska jag fortsätta kika på familjerna med alla sina barn. Kaos ;)

Hears

Kommentarer
Postat av: EB

Hur länge ska inskolningen vara?

När börjar han på riktigt ti - to?

2009-02-02 @ 21:09:19
Postat av: Linis

Hihi vad gulligt det lät.. grinat, varit glad, grinat lite till och sen glömt bort ;)



Kramis

2009-02-02 @ 21:09:58
Postat av: pinglan

Efter att ha sett de familjerna ska jag inte klaga mer på mina TVÅ barn! hehe!:D

2009-02-03 @ 00:22:11
URL: http://pinglanm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0