Andra

Nu sitter jag faktiskt här igen =P

Har nyss tagit en dusch. Nu äter jag lite chips och dricker pepsi! Mitt nya år börjar när jag kommer hem har jag bestämt ;)
Eric sover. Blåser rätt mycket idag verkar det som så vi håller oss nog inne. 

Brorsan hörde nyss av sig. Dom har precis flyttat in i sin nya lgh. Jag och Eric ska åka dit en sväng och hälsa på imorgon. Sen åker vi kanske hem imorgonkväll.. Om M har kommit tillbaka från Malmö. Hoppas det för nu vill jag hem och hinna grejja lite innan dagis/jobb..!! 

Shit, om en vecka börjar Isac (?) =P på dagis. Känns väldigt konstigt! Har inte riktigt fattat det än.. Att livet ska börja på en "ny fas" igen. Hoppas man kommer in i det fort. Lär väl bli massa sjukdomar i början, men hoppas att vi får vara så friska som möjligt!

Nu ska jag läsa lite bloggar innan Jonathan (?) vaknar.

Haha, jag måste ju prova och se hur det känns att skriva andra namn ;)

Kommentarer
Postat av: EB

Skulla vara kul om du tog lite foton om du hälsar på brorsan............

så man får se lite av lägenheten.

Kram

2009-01-06 @ 15:20:02
Postat av: Lotta

Hihi, du kommer säkert på nått bra att kalla lilleman.

Älsklig funkar här hemma så det kan du få låna!..=)

Kanske nått smeknamn av Karim (visst va det så han hette mera? Är så gravidsenil att jag inte hittar mjölken på icamaxi....)

Kim eller Ari eller nått...

Ha det fin!

2009-01-06 @ 16:25:13
Postat av: Lotta

Jajustja.

Kör ni hela vägen hem?

Vi gjorde så när vi var till göteborg, eller rättare sagt Kent.

Och jag kan inte sova i en bil som rör sig, det var hyfsat jobbit sista 30 milen, när vi stannade i "bommen" var det som vägen rörde sig fast bilen stod stilla...=(

2009-01-06 @ 16:39:36
Postat av: alexandra

Just det, Omar kallas ibland Benjamin för Amin.

Såg nån skrev om förkortning till Karim:-)

2009-01-06 @ 18:33:34
URL: http://:mama08.blogg.se
Postat av: IdaB

Så han börjar till v???

Tindra meeeee, på tisdag kör allvaret igång...

2009-01-06 @ 22:15:19
URL: http://www.backeus.bloggagratis.se
Postat av: Sara

Spännande med dagis! =) och nästan ännu mer spännande med det ev. nya namnet, hehe.

Vill fika med dig snart =P

2009-01-06 @ 22:29:13
URL: http://acidangel.bloggagratis.
Postat av: Jenny

Vincent då?=)

2009-01-08 @ 13:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0