Bauhaus

Försökte logga in tidigare idag men då gick det inte!

Eric är fortfarande väldigt hängig. Han hade 39,9 i feber för ett tag sen. Får se hur det är imorgon, om vi ska åka in eller inte. Blir ju tredje natten han har feber nu.. Stackarn, han orkar inte göra mycket. Vill mest bara sitta i famnen. Men han har druckit välling och vatten idag i alla fall.

Jag var ut till Birsta en sväng med mamma idag. Har köpt ett litet väggsystem till mitt blivande klädrum på Bauhaus. Fast bara en liten del, ska bara ha hängande kläder efter en vägg så det behövdes inte så mkt. Men några enstaka väggfästen och stång gick ändå på runt 800 kr. Tråkig utgift! Pappa kunde hjälpa mig få upp det på tisdag ev. Om jag inte hunnit få hjälp innan dess =) 

Nu kom M hem med micropizzor. Godast! Grandioso Mexicana.. Snart redo att ätas!

Såg på en film med Eric i min famn förut. The Alphabet Killer, den var sådär tycker jag. Kanske blir en till film nu ikväll. Annars blir det bara lugnt!

Hoppas ni har en mysig lördag!

Kusinerna på shoppingtur i gbg

Kommentarer
Postat av: Linda

Stackarn, har han så hög feber.. =/ Hoppas den försvinner snart så han blir piggelin.



Kul att du tar itu med "projekt klädrum" =) Ni måste ju fixa iordning så det blir nån inflyttningsfest nån gång ;) Jag vill basta! :P



Gott med micropizza! Här hemma blev det varma mackor, och massa godis till efterrätt.. =)



Söta dom var i kundvagnen.. hi hi.. =D

2009-01-10 @ 20:01:37
URL: http://lindzanengman.blogg.se/
Postat av: E

Oj vilka bra förkylningstabletter jag köpte. Kan verkligen rekommendera Sinova.

Är alldeles fräsch i näsan o huvudet!

Ja tre dygn med feber kan ett litet barn ta men sen kan man besöka läkare.

Vätska, sömn och sitta mkt är bra medicin.

Kram o god natt önskar jag er alla tre!!

Kram EB

2009-01-10 @ 21:15:54
Postat av: Sara

Usch då...Hoppas han kryar på sig inför dagisstarten och allt! Vilken fin bild...Det syns att dom är kusiner ju..=)

2009-01-10 @ 21:52:26
URL: http://acidangel.bloggagratis.
Postat av: Lotta

Bon hade som mest 40.7 i julas. När han fått ipren så vart den "bara" strax under 40, plus att han hade det i fem dagar.

Fjärde dan om typiskt nog var juldagen åkte vi in till akuten med trollis.

Hoppas eran lille blir frisk fort!

2009-01-10 @ 22:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0