Fullt upp

Idag har vi varit ute en hel del! Jag och Eric åkte till Bror Anna och Ilja runt 12. Eric somnade i vagnen och Ilja sov när vi kom fram. Så då fikade och surrade vi lite. Jättebra och stor lgh dom har fått tag på nu. Skönt att dom vet vart dom ska bo nu i ett år i alla fall. Knäppte lite kort till dig mamma ;)

Broder skulle åka och jobba så då blev det bara vi tjejer och Eric kvar. Kunde hänt en olycka! Vi satt i köket, och Eric stod vid ytterdörren och grejade. Helt plötsligt var han borta, jag såg inte alls när han försvann. Dörren var öppen. Och jag såg han ingenstans. Han hade redan hunnit upp en och en halv trappa ute i trappuppgången (!) När han märkte att jag var efter så försökte han klättra fortare =P Min lilla buse! Han älskar verkligen trappor. TUR att han inte tog trappan ner istället, den var närmast dörren oxå. 
Hade ju inte tänkt på att han kunde nå handtaget, Ilja kan ju inte det så dörren var inte låst..

Efter att vi varit inne ett tag så bestämde vi oss för att GÅ till stan. Duktigt duktigt. Dom bor alldeles bredvid slottsskogen så vi gick genom den och såg pingviner och sälar. Jag har aldrig varit där riktigt, visste inte att det fanns djur där. Mysigt! Sen gick vi in på någon affär. Ilja fick tidig födelsedagspresent av oss. Och jag köpte innetofflor till dagis på Villervalla till Eric. Även en tröja på rean på Lindex =)

Sen var det dags för oss att åka hem till farmor igen.

Nu har vi nyss ätit mat. Blir tårta sen oxå, litet kalas för Josef. Sen lite senare ikväll åker vi hem =) 

Och om en vecka precis är det dagisdax, skönt att hinna va hemma lite innan dess och förbereda lite saker! 

Nu ska jag dra mig till köket!

Hej hej


Kommentarer
Postat av: Linda

Tur det gick bra för lille herrn i trappen!!



Ååh åker ni hem ikväll! WIHOOOO!! Miss you :D

2009-01-07 @ 20:15:00
URL: http://lindzanengman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh dessa trappor! Men det är nog tänkt att det ska gå bra för honom tills han fixar dem helt.

Tack för att du tog lite foton till mig.

Kram o kör försiktigt i halkan.



Mormor

2009-01-07 @ 20:19:52
Postat av: Lotta

Åh, vilken tur att det gick bra för lilleman. De ska ju vara så nyfikna, fast det är ju ett friskhetstecken.

2009-01-07 @ 21:02:02
Postat av: Linda

kan du inte mejla över den där presbilden på facebook? (fast filen du har på datorn, om du förstår hur jag menar..) tänkte på blogg-grejset jag påtar med..

2009-01-08 @ 12:45:38
URL: http://lindzanengman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0