Haha

Kïkar lite på Let's Dance. Vad är det med alla TV-herrar! Hahahha..
Är Hasse Aro nya Peppe!? ;P

Filmen var faktiskt bra, till slut. Väntade bara i 1,5 h innan man tyckte att något började hända. Fattade inte så mkt i början, hade glömt vad jag läst att den handlade om oxå. Momme trodde att dottern i filmes skulle kidnappas eller nåt.. Väntade och väntade. Den var faktiskt riktigt seg där ett tag. Men sevärd. Livet är inte lätt alla gånger..

Jag ska nog kika in lite på andra datorn, se vilka bloggar jag glömt lägga in på favoriter! Fast egentligen kanske man inte borde, kommer man inte ihåg dom kanske dom inte är så intressant ändå? Vissa känns bara som utfyllnad och tidsfördriv ;) Typ vissa "större" bloggar..

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Lotta

Håller med dig ang endel bloggar.

Det är ju liksom roligast att läsa om de man vet vilka de är.

Plus att det känns som endel "jagar" läsare, men syns nästan på de innehållslösa inlägg...

Jag har väll inte heller så spännande blogg...

2009-01-24 @ 11:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0