Ingen tid

Har inte haft tid för bloggning idag! Varit borta hela dagen. Va ju på bio nu ikväll, Brad Pitts nya "Benjamin Button...". Den var helt ok!

Eric fick åka pulka med pappa idag till dagis =) Mycket snö nu igen! Dom va där själv idag och det hade gått bra. Skönt! Imorgon ska jag följa med, då skulle han få äta där. Men jag åker in på jobbet en liten stund innan. Ska försöka vara inne till 07. Får se hur det går med den saken!

Jag måste alltså hoppa i säng NU! Jag tragglar på med Eric på natten, inatt började han vid 03 och ville ha välling. Men han fick inget förens 05.30 (igår 22.30). Så jag var lite trött imorse. Men några nätter får gå, jag vet ju att det bara blir bättre och bättre.

Så nu ska han få välling innan jag slumrar till. Sen hoppas jag på några timmars bra sömn innan han ev börjar med sitt "vill-ha-välling".

Jo just ja, beställde två jeans-leggings igår. Dom kom idag redan. Och dom va jättefina! Satt bra, såg exakt ut som jeans men MKT skönare! Synd, dom som såg mest ut som jeans finns inte på hemsidan längre. Kan visa en egen bild senare. Beställde även dom här i mörkblå:
http://mandeldesign.se/fashion/item.asp?topic=575

Jag som inte haft jeans sen jag fick barn typ gillar dom väldigt mycket!

Nä just ja.. sängen var det!!


Kommentarer
Postat av: Malin

De var ju super snygga de där leggingsen! Men vad ska man köpa för storlek..? Det stod att de var lite små så kanske man ska satsa på det största? Vad tror du?

Hoppas allt är bra!

Kram

2009-01-21 @ 08:30:32
URL: http://malinheldeby.blogg.se/
Postat av: Eva

Jag är så nyfiken på hur det gick med maten för Eric? Vågade han smaka tro?

Eva

2009-01-21 @ 17:45:10
Postat av: Jessica

Vilka coola :) Ser super sköna ut!

2009-01-21 @ 19:20:38
URL: http://blogg.hermertz.se
Postat av: Lotta

Hejade på Eric och gubben din igår, vi skulle på babysång.

Hur mycket välling får Eric?

Bon behöver bara ha när han sover för natten men jag ger han när han vaknar mest för att få sova ett tag till.

Går Eric 3 timmar per dag på dagis?

2009-01-21 @ 21:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0