Mammut

Vi ska gå på bio kl 18.
Tog den tidiga bion så behöver inte mamma vara kvar till 23 ikväll.
Vi ska se Mammut! Den var i sal 1 oxå, skönast att sitta i stora salen tycker jag med mugghållare ;) Haha det tycker jag är en viktig egenskap i bilar även =P

Vi har nyss ätit och nu sitter Eric med mormor och läser böcker. Det var ju Ms matdag idag så jag behövde inte plocka undan efter eller något. Bara att säga tack för maten och slappa i soffan sen ;)

Och vet ni vad! =D Idag har all inredning till badrummet körts hem. Äntligen! M, Eric, Pappa och min farbror hjälptes åt att få hem allt. Ska bli så skönt när allt är klart. Inte länge kvar nu! Bilder kommer när allt är på plats!

Nä, nu måste vi dra oss iväg.

Återkommer kanske senare!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Kommer ihåg första gången Bon hade barnvakt.

Skulle kolla när Kent spelade.

Min mobil ringer runt halvtolv och barnvakterna funderar på när jag kommer hem.

Tankarna far genom huve, vad har hänt?

Nee, Bon somnade åtta och de hade tråkigt...hahahaha.

Hoppas ni får det trevligt!

2009-01-23 @ 20:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0