My crib

Har fixat en ny kategori nu! Så jag kan samla alla "hem/renovering/tankar" inlägg =) Får se om jag kommer ihåg att lägga dom där bara!

Har mätt där nere nu och jag kan få plats med en expedithylla med 4x4 hyllfack. Såg fina lådor man kan ha till oxå. Några rosa lådor för trosor, strumpor och sådant skulle ju vara nice =)

"Dröna" 39 kr

Åh nu vill jag få det klart! Men det skulle va skönt att hitta en expedit på blocket eller nåt, hatar att skruva ihop ikeasaker! Linda du kanske är skyldig att hjälpa mig ;P Sen vi fixade dina byråer ;)

Det kan bli bra det här!

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du fått skenorna fastsatta på väggen?

2009-01-15 @ 15:33:42
Postat av: Lotta

Ja dom är uppsatta! =)

2009-01-15 @ 15:44:34
URL: http://ecin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ha ha är JAG!? Det vet jag iiiingenting ooom ;P

Jo men jag ska väl kunna hjälpa dig. Alltid kul att fixa! :)

2009-01-15 @ 16:00:12
URL: http://lindzanengman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0