Picasa

Nu har jag gjort mitt första collage =) Fast jag vet ju inte hur stl blir och så.. Har inte orkat träna så mkt! La bara in bilderna och fixade lite. Kul kul =)

Idag efter jobbet fick jag skjuts hem av mamma. Hon följde med in en stund och lekte med Eric. Han har fick gå på dagis idag, har varit hemma sen i torsdags. Så inskolning börjar ju om lite. Han hade varit överlycklig i alla fall och lekt en massa! Om han håller sig frisk nu kanske inskolning ev kan bli klar nästa vecka!

Jag skulle ju egentligen bort idag med det blev inställt pga feber. Men skönt faktiskt att bara vara hemma och inte göra så mkt.. Har haft fullt upp varje kväll känns det som sen jag började jobba förra måndagen! Nästa vecka ska jag försöka att inte boka in så mycket. Utan passa på att grejja mkt här hemma medans svärmor är här och kan hjälpa till med Eric.

Nu ska jag se på Andra Avenyn som jag missade i tisdags. Sen har jag laddat hem en film som Jossan tipsade om, men den orkar jag nog inte se ikväll.

Ja, då ska vi testa lägga in collaget då ;)


Hehe, jag förstog att bilderna skulle bli SMÅ!! När jag lagt in texterna kom jag på det, sen hittade jag inte vart man förstorade bilderna.. Jag orkar inte leta runt så mkt heller ;) Men då vet jag det tills nästa gång!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja silverbaby har sååå fina smycken...

Jag har en med "pojke flicka pojke" och köpte till min syster en "flicka pojke".

Ja då kanske du får se den imorrn...blev ju en specialbeställning från Mexico. Men åh va dem är hjälpsamma, å´bra kontakt via mail.

Kanske dags för ett halsband till dig med en liten pojke =)

2009-01-29 @ 21:43:30
Postat av: Erika

Ja silverbaby har sååå fina smycken...

Jag har en med "pojke flicka pojke" och köpte till min syster en "flicka pojke".

Ja då kanske du får se den imorrn...blev ju en specialbeställning från Mexico. Men åh va dem är hjälpsamma, å´bra kontakt via mail.

Kanske dags för ett halsband till dig med en liten pojke =)

2009-01-29 @ 21:43:51
URL: http://mammamuratovic.blogg.se/
Postat av: Linda

Jamen visst.. man måste ju va lite käck! ;P

2009-01-30 @ 09:53:52
URL: http://lindzanengman.blogg.se/
Postat av: Linda

Och vad duktig du är som kirrade collaget! ;P

2009-01-30 @ 09:54:26
URL: http://lindzanengman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0