Sista

Va som sagt ut till birsta en sväng. Köpte en penna för att märka Erics kläder. Orkar inte grejja med massa namnlappar. Sen köpte jag en jättefin pipmugg och skedar på Designtorget. Hälsade även på Malin en snabbis på jobbet. Efter birsta blev det till att springa in på Bauhaus och köpa en till stång för mina kläder. Sen handling på IcaMaxi.

  
 

Nu ska jag snart hoppa i säng. Har varit hos Lina en stund här på kvällskvisten. Där fick jag glass och cola =) Mums!
Vi höres imorgon! Då börjar allvaret igen!

(Just ja, ang namnet. Har inte känt att jag kan bestämma mig HELT 100 för ett annat namn. Och då känns det inte bra att byta. Så vi kör på Eric. Vill han ändra nångång i framtiden så får han göra det.)

Kort när Eric sjunger "imse vimse spindel", han har blivit så duktig och gör rörelser när man sjunger den =) Så SÖT när han försöker sätta ihop fingrarna! ♥
  

Hoppas ni haft en bra helg!

Kommentarer
Postat av: Anonym

men försök och byta ut vällingen mot mjölk da? han kanske inte märker skillnad haha..

aliyah älskar mjölk, men hon får bara det till frukost, middag och sen dricker dom ju det till maten på dagis..

de e inte bra att dom dricker mjölk på nätterna, de förstör tänderna som bara den! det var de första bvc och tandhygenisten sa till mig, att inte ge välling och mjölk på nätterna, men jag har aldrig gjort de heller, hon kunde lika gärnat fastnat på mjölken om hon inte var så fäst vid vatten..

som sagt, ta nåndag då du e ledig, så att du orkar, kanske inte så passande om du ska till jobb och eric dagis nästa dag =) nån helg kanske? så körde vi..

tro mig de kommer funka..

2009-01-18 @ 22:12:54
URL: http://www.divamom.se/cey84
Postat av: Linda

Va söt han är när han står vid kläderna.. hittade han nåt snyggt? ;-)



2009-01-19 @ 08:34:01
URL: http://lindzanengman.blogg.se/
Postat av: josephine *Elikas mamma*

Lycka till på jobb & förskola idag nu då =)

2009-01-19 @ 10:17:05
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/
Postat av: malin

Fina bilder! Har han fått mammas shopping sug? hehe Roligt med bilder iaf. och bra uppdatering! =)

Ta och kika på min vecka nu så vi kan träffas.



2009-01-19 @ 10:34:59
Postat av: IdaB

Nää hon dricker inte välling över huvudtaget.. har tidigre fått ont i magen av de o när hon välfick i sej liiiite välling kräktes hon så vi har skippat den helt.

Tidigare har hon ätit gröt morgon/kväll men nu vill hon heldre ha youghurt/macka/mjölk ;)



Hoppas det gick bra för Eric idag nu då!!



Kram

2009-01-19 @ 15:41:11
URL: http://www.backeus.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0