Sjuk

Lilla älsklingen fick feber inatt. Han var jättegrinig hela kvällen och natten. Även nu på morgonen. Nu har han lyckats somna lite. Men sover inte så bra och vill helst vara i famnen.

Ska lägga mig i soffan och passa på att vila jag oxå, blev inte så mkt sömn inatt.

Hoppas det går över fort! Själv känner jag av lite i halsen och är snorig. Hoppas det inte förvärras!

Trevlig helg!

Kikar på Oprah på TV.. FY FAN!!!!!!! Handlar om små barn som blir sexuellt utnyttjade. Vill egentligen inte se. Men ALLA borde se det. Tänk att det kan vara vem som helst som gör det =( Dödsstraff skulle inte sitta fel i vissa av fallen känns det som. Usch...

Kommentarer
Postat av: Lotta

Det är vidrigt!

Såg ett avsnitt av Montell Williams, då handlade det om en mamma(!) vars sambo skulle fylla år och hon hade frågat vad han önskade sig.

Gissa vad?

Han ville ha sex med hennes dotter som bara var ett barn.

Och det värsta var att det fick han.

Så otroligt vidrigt!

De skulle samla upp alla sånnadära och slänga ner dem i ett hål i marken och där skulle de få sitta och ruttna.

2009-01-09 @ 21:06:24
Postat av: Anonym

såg också det..det värsta var ju BEBISAR! "smörj in nappen med glidmedel" så jävla helvetes VIIIDRIGT! jag grät och bytte kanal jag orkade inte lyssna jag mår så dåligt! man blir så förbannad och känner sig så maktlös! jag e inte för dödsstraff men just pedofiler ska fan MÖRDAS TORTYRAS!!!!!

2009-01-09 @ 22:29:36
URL: http://www.divamom.se/cey84
Postat av: Nathalie

Hej!



Tack så otroligt mycket för din kommentar. Och verkligen tack för erbjudandet! Jag övervägde det, att maila. Sen ringde en väldigt nära person som jag aldrig hade trott att jag skulle prata med om just den saken. Det är så svårt, för det handlar om en så väldigt känslig sak, något man inte "får" känna och tänka och tycka. Speciellt inte som förälder...

Men du ligger definitivt högt upp på listan om jag ändå skulle känna att jag måste prata mer om det. Tack!

2009-01-10 @ 14:28:00
URL: http://meandmymen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0