Skitväder

Nu har det kommit lite för mkt snö tycker jag! Ms bil har fastnat 2 ggr idag! Jag vill ha en fyrhjulsdriven bil (!) Hatar när man inte kan ta sig fram! Man ska bara kunna gasa och köra.

Hade trevligt igår. Efter förfesten drog vi till Aveny, men va bara inne där några minuter. Va inte så bra där, så vi åkte till Oscar istället jag och Linda. Då kunde man dansa ;) Såg även Brolle där.. Haha jag gillar inte han men när man ser någon kändis ute här (vilket sällan händer) så "åh kolla där är Brolle" bla bla bla. Malin kom oxå så vi hann umgås ett tag. Men jag och Linda åkte hem vid 01.30. Skönt idag faktiskt ;) Christer va snäll och skjutsade hem mig.

Tycker inte det blev så många bra bilder igår, men ni kan ju se mitt hår i alla fall =P På dom flesta singstarbilderna har man ju bara massa fula miner! Haha! Men några ok kort blev det. Knäppte kort på min nya lilla väska jag köpte i gbg oxå.

  
  
  

Vi har varit och käkat på Sibylla.. Jag och Eric åkte hem och M drog till pizzerian ett tag. Vid 18-tiden ska vi hämta farmor sen åka på IcaMaxi och handla.

Imorgon ska vi luncha med Elena, längesen man träffade henne. Ska bli kul. Och på tisdag ska jag och Linda ha en liten photoshop-kväll =) Kanske på torsdag oxå med Lina. På onsdag ska vi kanske till Jossan och käka. Sen är det inget mer planerat för den här veckan.

Nu håller Eric på att vakna så jag ska avsluta.


Kommentarer
Postat av: Sara

snygg du blev i håret =)

2009-01-26 @ 09:51:40
URL: http://acidangel.bloggagratis.
Postat av: malin

Jag säger det igen, du passar så bra i kort frilla! =) hehe



Har pratat med Sara och hon skulle titta hur hon gick i skolan denna vecka..

Och jag var ledig torsdag och fredag denna vecka, men jag tror kanske att fredag passar bäst..hittills iaf..hehe



2009-01-26 @ 11:00:28
URL: http://mnordstrom.bloggagratis.se
Postat av: -C-

Ja, det borde vara LAG på att lägga ut matklistor ;)



Jag vill inte bara veta vad folk äter (för att få egna ideer) jag vill även ha recepten..



Jag kommer att länka till bild så man får se maträtten och även lägga ut recept om det är något mer "anavserat" än pasta typ ;)

2009-01-26 @ 11:54:13
URL: http://-c-.bloggagratis.se
Postat av: Millan

Måste säga att du var jätte fin i håret! Både färgen & frisyren! =)

2009-01-31 @ 15:15:22
URL: http://miillaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0