Söndag på stan

God morgon!

Natten gick i gamla tiders tecken.. Eric åt inte så bra igår.. Så han fick välling 21.15 och ville bara ha 200 ml, vilket gjorde att han vaknade vid 03 och fick välling igen. Tyvärr va inte flaskan åtskruvad så det kom välling i sängen och över honom + att han kissade lite när jag bytte blöja. Toppen ;) Men han somnade direkt.. Jag orkade inte byta nånting då det bara blev litegrann.. Han har ätit lite "konstigt" när vi varit här, ratat barnmatsburkarna rätt mkt i alla fall. Och ätit lite nu och då med alla när alla ätit. Så ibland har han inte ens velat ha gröt på kvällen, kanske mätt när han småäter så mkt. Men det blir det ändring på hemma ;)

Idag åker Momme och Rabi till malmö. Så jag och Hannan ska gå på stan. Sen ikväll blir det film och hemmagjord chokladmousse. Jag ska gå in på internetbanken nu och se över mina päningar.. Kanske kan hålla lite mer i dom när jag märker att jag slösat lite väl mkt =/

Vi åker kanske hem på tisdag tror jag. TYPISKT att jag varit borta HELA Lindas ledighet... =( Även Lina har varit ledig mycket nu.. Så jag har kunnat träffa många vänner om vi varit hemma. Man vill ju passa på nu innan man börjar jobba. Då känns det inte som att det kommer hinnas med lika mkt..

Have a nice day, här skiner solen! Härligt!

Kommentarer
Postat av: EB

ja det är långt till 25 januari då nästa lön kommer eller hur?

2009-01-04 @ 10:59:27
Postat av: pinglan

Too long till nästa lön. Yeeez... Vi kan gå och panta flaskor ihop, så slipper vi skämmas;) Hihi!

2009-01-04 @ 12:35:23
URL: http://pinglanm.blogg.se/
Postat av: Stefan W

Hej! :) Kolla gärna in mitt nya inlägg om "De mest trogna fansen" och bidra med din åsikt!

2009-01-04 @ 12:36:45
URL: http://stefanweei.blogg.se/
Postat av: Marielle

Hej! Trivs du där du bor? :-) Kram

2009-01-04 @ 12:41:42
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hej! Kolla in min fotoblogg, värd ett besök:) Tack!

2009-01-04 @ 12:48:11
URL: http://picturesofme.blogg.se/
Postat av: Lotta

Sådär har Bon ätit med (eller inte ätit) i perioder. En vän till mig sa att han var inne i en växtperiod om de gör så.

De blir nog mätt endå på nått vis.

Ni är välkommna!

2009-01-04 @ 16:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0