Svinigt

KALLT det var idag då!! Brrr..!!!

Idag har jag ätit lunch med Linda och Christer på Bite line, gooott! Eric följde med pappa, till kebaben såklart ;) Nu är vi hemma jag och Eric och förblir inne resten av dagen. Vill helst inte gå ut, gjorde ju ont i kinderna av all kyla (!)

Har fått ihop lite pengar senaste dagarna faktiskt! =D Vi/jag har sålt kyl, frys, vagn, matstol. Jag själv fick ihop hela 4400 kr (!) Oj, hade inte räknat ihop det innan. Va mycket! Perfekt!! Hmm, undra vad jag ska lägga dom på! Blir nog en expedithylla i alla fall. Sen försöka spara resten ett litet tag. Blir bra att ha till åreresan. Nu måste jag försöka hitta lite fler saker att sälja. Det var ju kul det här ;)

Nu är Erics "egna lekstund" över. Ska försöka få honom att sova. Men det dröjer nog lite, han verkar lite för uppspelt för det.

Återkommer senare idag!

I mammas mössa



Kommentarer
Postat av: -C-

Det kommer fler bilder under dagen så håll utkik ;)

2009-01-16 @ 12:50:07
URL: http://-c-.bloggagratis.se
Postat av: nikita

men jag tror ej de blir bra för de är så vitt där inne redan, vit tapet, vit träpanel, vitt trätak och möblerna ska va vita så är golve vitmålat kmr de nog se ut som en kartong :P

2009-01-16 @ 13:16:42
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej eric, gulleplutten



Bra bra sälj mera, mera, mera............

2009-01-16 @ 13:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0