Tredje

Har inte gjort mkt annat än att sitta vid datorn idag. Svärmor gick ut med Eric en liten sväng nyss. Han blir ju lite rastlös när man bara är inne, vilket jag kan förstå. Vi har lekt lite med lego, kollat i en bok. Sen har han härjat på i köket och lyssnat lite på youtube, men nu vill han bara röra datorn själv så det går inte så bra ;) Sen finns inte så mkt mer att göra här, tog inte med så många leksaker den här gången. Imorgon kommer ju även jag ut och då får han träffa sin lilla kusin Ilja oxå.

Nu kom Hannan Jasmin och Josef så jag ska stänga ner strax. Börja hjälpa Hannan med maten om hon vill ha hjälp =)

Har kikat på skatteverkets hemsida, man får byta namn en gång där kostnadsfritt. Sen måste man ansöka hos PRV om jag förstod det rätt. Så jag tror det går bra att byta tilltalsnamn fler ggr. Men då kostar det. Är inte säker, har bara kikat på infon lite snabbt. Ska kolla upp exakt innan jag gör något. Men om någon av er vet kan ni ju hojta till..!

Hears!

Kommentarer
Postat av: Mallan

Haha Tackar ! Och desamma (God fortsättning) !!

2009-01-06 @ 17:42:36
Postat av: Veronica

Jag har för mej att det är så som du skriver. Att man får byta namn kostnadsfritt EN gång, å vill man byta fler ggr får man betala.

2009-01-07 @ 11:02:58
URL: http://ceekay.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0