Walk-in-closet

En liten sådan i alla fall. Pappa är nere och borrar nu! Eric sover trots massa oljud. Han hade väldigt svårt att somna då han ville gå ner hela tiden. Men till slut så.

Jag måste nu ta tag och rensa alla mina kläder igen! Tänker inte hänga in något som jag inte använder. Vilket kan bli en hel del. Visar bilder sen när allt är på plats. Måste införskaffa en expedithylla oxå. Härligt när allt är klart =D
Måste försöka komma på någon bra lösning för alla mina skor oxå, en del tänkte jag skulle få stå där nere.

Dream on



Ikväll ska jag och Eric och till Lina och fika, Linda ska med oxå. Tills dess blir vi bara hemma och tar det lugnt. Va iväg en liten sväng och åt lunch förut.

Hej så länge

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hihihi, du kan ju gå och och vända i din nya garderob ivarjefall..=)

Vet att några har liksom tagit bort garderoberna i nedre hallen och slagit ihop, då har det blivet lite större klädkamare..=)

2009-01-15 @ 14:27:48
Postat av: Anonym

Har du några väntabarn kläder kanske jag kan låna ut dem här på jobbet????????

2009-01-15 @ 15:35:32
Postat av: Lotta

Jao, typ bara ett par byxor och nån tröja. Jag använde ju inte så mkt mammakläder.

2009-01-15 @ 15:45:44
URL: http://ecin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0