Jag ljög

Fast jag inte visste om det, hahah.. Det var ju inte alls zucchini jag hade med kycklingen jag visade, det var aubergine! Bra att man har koll ;) Linda letade idag när vi va på Ica, "det är slut".. Nä men dom ligger ju där säger jag och pekar på aubergine =P

När jag kom hem efter en sväng med Linda så var Eric KORT-hårig! Han som var så söt i sitt halvlånga lite lockiga hår.. Men skönt ändå nu i sommar, och vi har ju haft tankar på det tidigare. M hade tagit med honom till frisören och dom körde med maskin. Vilket inte hade varit lätt kan jag förstå. Fast det är fortfarande som en frisyr och inte helt rakat så det är bra. Bild kommer väl vid något tillfälle! =)

Nu har jag semester, första av 5 veckor (ledig 2, jobba 1, ledig 3). Från början tänke jag ha 7, minskade till 6 och nu förra veckan ändrade jag till 5 istället. Sparar till höst/vinter istället om man vill göra nåt. M och jag är ändå bara ledig 2 v samtidigt så.. Vette tusan vad man ska hitta på alla dagar. Maten är väl det svåraste för mig ;) Att komma på både lunch OCH middag till Eric. Jag måste verkligen bättra mig på den fronten. Stackarn kan ju inte leva på korv! Matlista måste fixas snarast!

På lördag åker jag till Tulay, all by my self. Tänkte åka alla tre först men nu blev det inte så. Jag stannar till tisdag så vi har fyra dagar att umgås =) Fast på måndagkväll blir det ju Britney för mig. Ska bli så kuuuul, va så längesen vi sågs nu! Hade varit så mysigt om dom stannat här i Sundsvall över sommaren så vi hade kunna umgåtts mer på min semester. Men jag är glad för Tulays skull som längtat hem flera år nu! =) Vi får försöka ses så ofta vi kan. Är faktiskt inte så långt emellan.

Det var väl allt för stunden. Kan slänga in några "nya" bilder!
















Kommentarer
Postat av: malin

ja jag visste inte hur han stavade så jag chansade..och fick fel..haha semester nu va?? kanske kan ta och träffas då =)

2009-07-07 @ 23:07:14
URL: http://mnordstrom.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0