Att vädret kan påverka så mkt

Usch vad tråkigt det känns med regn! Man vill ju kunna gå ut nu och hitta på saker. Visst kan man gå ut i detta väder oxå, men njaa. Eric fick ändå vara ute lite på dagis idag. Men många gånger har han sagt "gunga gunga".. Men som sagt, ingen större lust att sätta honom i gungan idag och regnkläderna va på dagis..

Kollar på 5an, handlar om unga som väntar med sex/närhet till bröllopet. Och deras pappor som har en stor del i deras liv. Nu är ju inte jag troende så lite av sakerna känns överdrivet men annars fint. Starkt av dom i alla fall att vänta, i dagens samhälle är det faktiskt lite to much ibland om man tänker på både sex/droger/alkohol osv hos unga.. Men nu tog det slut. Lyxfällan härnäst!

Äh nu orkar jag inte skriva nåt mer.. Det här är intressant! En ung kille på 23 år bara som egentligen inte skulle behöva ha problem, men så blir det när man bara shoppar och shoppar =P

Tjao!



Kommentarer
Postat av: Tulay

Jag tror att jag borde anmäla min man till lyxfällan. Han har alldeles för mycket onödigt hemma.

2009-06-10 @ 21:07:38
URL: http://tullisen.blogg.se/
Postat av: Linis

In och gissa bf datum på min blogg tack :)

Det är ett fint pris!!

(barnvakt varje helg 1år framåt) fnisss



Puss och Kram

2009-06-11 @ 23:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0