Britney

Sorry att jag är lite dålig på att uppdatera för tillfället. Orkar inte =P I Göteborg mobilbloggade jag 3 ggr som inte kom fram, störigt (!!) Less man blir..

Nu har jag varit och "stor-handlat".. Haha blir liksom inte så många maträtter att göra men ändå hamnar man över 1000-lappen. Måste börja med matlistor så man vet mer exakt vad man ska handla.

Nyss betalat räkningarna oxå, alltid lika kul. Har ju en del utgifter i sommar, dels gatufesten + sthlm. Har ju inte skrivit att jag ska på Britney tror jag?! Ska bli riktigt kul att se henne live. Linda och Christina från jobbet och jag =) Sen blir det nog någon resa på det. Så ja, pengarna slinker iväg fort!

På söndag blir det även tatuering, visar bild sen =)

Har varit hos Lina idag med Linda och flyttpackat. Fick gott fika oxå, men vi tränade ju innan så det va lugnt ;) Brukar komma iväg i alla fall 3 ggr i  veckan. Hoppas det håller i sig! Eric fick åka med pappa och mormor till tranviken. Var ju så härligt väder idag. Hoppas dom tog några fina bilder jag kan visa sen!

Nu ska jag hänga tvätt sen blir det sängen..!! Imorgon ska jag och M på bio, Insatsstyrkan!

Tjing tjing

Kommentarer
Postat av: Anonym

pappa har flera bilder från Tranviken



det var kul att plaska med eric



och gungan var ju lika populär som vanligt



och nu är bilstolen invigd också, ses imorrn´

2009-06-25 @ 23:10:58
Postat av: Anonym

när åker du på Britney??

2009-06-25 @ 23:12:44
Postat av: Lotta

Britney är 13 Juli

2009-06-26 @ 09:20:32
URL: http://ecin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0