Köp skor

Här kommer några bättre bilder på skorna. Som sagt så skulle jag helst vilja sälja alla för 500 kr =) Alltså 50 kr st. Nån annan kan ju sälja vidare sen ;) Men annars så är det ok att köpa styckevis.. Stl 39 på alla. Tyckte faktiskt jag var duktig, många skor ville jag inte göra mig av med. Men jag använder dom aldrig... Jag måste bli hårdare i mina rensningar!



Bild ett:
2 tygskor från H&M, tycker dom va lite stor i stl, aldrig använd kanske 1 gång. 50 kr styck.
2 klackisar, bruna och vita. Använd max 1 gång var, som nya. 100 kr styck.
1 par svarta "låga pumps", ser oxå som ny ut men använda lite mer än dom andra. 100 kr.
1 par sandaler, använd 1 gång. 50 kr.




Bild två:
Längst upp Nike-skor, har för mig att jag köpte dom i London. 60 kr.
Mitten, Lacoste.. 60 kr.
Nere, euro sko? använd kanske 1 gång.. 60 kr.
Kan ju bli fina slit och släng skor ;) Jag har kvar en del slit och släng skor själv så tänk inte på mig ;)




Bild tre:
Stövlar med mjukt skaft från Bianco. Inte använd så många gånger.. 100 kr..

Skynda fynda ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0