Kalajs

Nu har vi varit hemma ett tag. På kalaset fick vi god smörgåstårta och små cupcakes/bullar/kakor.. Jag fick ont i magen kan jag lova! Det går ju inte att missa något ;) Lisa fick en jättefin present av mig, ska visa när jag fört över bilden från mobilen.

M och Eric spelar lite innebandy nu. Jag vet inte vad jag ska hitta på riktigt. Känner mig lite rastlös, men för trött för att göra något. Byggde lite med lego förut men leklusten infinner sig inte mer för tillfället ;)

Längtar faktiskt till Eric har somnat så vi kan se sista Falkfilmen! =) Så grått och trist ute oxå så ingen promenad blir det av..

Kan visa soffan som förhoppningsvis kommer till veckan


Men i ljusgrått


Missade ju Idol igår, men läste att Rabih åkte ut! Kan ju hålla med om att han inte passar till något annat än sin egen stil, men det är han ju grym på! Så vi lär få se mer av honom framöver. Ska kika lite på avsnittet nu!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja här är en till som är mätt, mätt, mätt....



Det ljusa tyget ser snyggt ut.

Hoppas att det blir bra och ryms i rummet.

Ni kanske ska sätta soffan tvärs om än förut.

Det är väl bara att dra en kabel till TVn.

2009-11-07 @ 19:51:25
Postat av: Lisa

Tack än en gång för fin present. Den uppskattades verkligen. Själv ska jag ta lite mer smörgåstårta, gillar den mexikanska varianten och jag tror att jag har liiite plats kvar i magen. Men sedan får det vara nog med godsaker. Eric fyller ju snart år.

2009-11-07 @ 20:54:01
Postat av: Nikita

snygg soffa!!

du vart köper man sånt där skydd till sätet i bilen ? som du skrev du hade köpt..

2009-11-08 @ 02:39:48
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: Tezz-a

Sådan där soffa har vi oxå beställt. Från MIO va? Riktigt stor, skön och snygg! :) Men vi tog i det mörka tyget. :)

2009-11-08 @ 16:28:28
Postat av: Lotta

Tezz-a: Nä vi beställde från Möblera, i Nacksta =) Men det finns säkert en liknande på Mio!

2009-11-08 @ 17:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0