Times running

Har inte "haft tid" att blogga något i veckan. Har haft fullt upp och när jag suttit vid datorn har jag försökt hinna uppdatera mig om vad andra har skrivit istället ;)

M jobbar ikväll, så jag och Eric har en egen hemmakväll. Vi har ätit popcorn och myst i soffan. (Har faktiskt en påse ostkrokar som legat orörd i ca 2 v!!) Just nu tänkte jag kika på Idol. Eric håller på att klättra bakom mig på soffryggen, hela vägen runt soffan. En lite hinderbana! Snart ramlar han väl i golvet när han kommer till slutet. Men han får trötta ut sig lite ;)

Eric kanske blir en liten Idol själv, när han badade förut så sjöng han för sig själv. Sötkorv! Han kan Bä bä vita lamm, blinka lilla stjärna, imse vimse spindel och lite av några andra låtar! Dom sjunger ju en del på dagis, så vissa låtar som inte ens jag kan kan han mer av =) Undra om dom börjat med julsånger, för han sjöng "tipp tapp tipp tapp" förut! =)

Imorgon ska jag jobba på dagen. Sen har Lina 30-års middag/fest på kvällen. Ska bli trevligt! God mat vet jag att det blir i alla fall ;)

Just ja, fick hem Fotoboken idag som var gratis. Jättefin blev den! Måste nog ta och beställa fler när jag väl orkar sitta ner och pyssla med det. Nu tog jag bara massa olika bilder och skrev ingen text.

Nä, nu ska jag (vi) fortsätta kika på Idol och äta lite vindruvor. Have a nice kväll!





Kommentarer
Postat av: Linda

Mmm vi sjöng "bä bä vita lamm" sist när jag var där :) Han är så duktig så!

2009-11-28 @ 15:04:10
URL: http://liensa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0