Vår lilla älskling

4b589ba5fb247a704f961ebaa4084f1d.png

Vår lilla älskling


Kommentarer
Postat av: Anonym

fint foto

tycker mima foto tar jättebra bilder

2009-11-13 @ 21:43:29
Postat av: Sara

nä..mycket för att C ska operera sig och han behöver lugn och ro, hjälp med en massa praktiska saker etc. etc., så Philip får stanna hemma m. farmor Karin. Jo, svininfluensan är ju också otäck. Jag ska vaccinera mig. Christian också. P hilip är ju för liten ännu, men jag antar att vi måste kolla upp så Emmy också kan ta sprutan. Hur ska ni göra?? Ok...C ska kolla upp på måndag om det är ok att tatuera sig innan man får vaccinet. Kan ju be honom höra av sig,men han är iaf inställd på att tatuera sig på tisdag.

Jag och Philip ska på BVC kl. 15.30 för hans första spruta, men vi kanske kan komma bort senare? Iaf så kan vi höras på tel. på måndag!

2009-11-14 @ 15:20:40
URL: http://sara80.bloggplatsen.se
Postat av: pinglan

Å vilken bra bild! För övrigt tycker jag mima foto suger! :P Jag är jättebesviken på dom!

2009-11-14 @ 18:42:18
URL: http://pinglanm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0