Aj aj

Jag har ont i min handled, ilar som tusan i vissa lägen =/ Men inte så synd om mig, Eric den stackarn hade ju självklart ramlat idag igen (!) Så nu har han ett till litet skrapsår på andra kinden oxå! Skorna han har nu är lite stora så det är antagligen därför han snubblar så lätt. Vill avvakta ett litet tag till innan jag låter han använda dom nya kängorna, vill inte riskera att det blir hål i dom oxå! Men vi får köra på ett par lättare skor så länge, tejpa tårna om det blir fler hål =P

Har bara varit hemma idag och umgåtts med Eric mest. Efter middagen gick vi ut och han hoppade lite studsmatta, sen gick vi på promenad upp till olika lekplatser vid lägenheterna ovanför. Frågade efter ett tag om han ville gå hem, men nej "promenad". Så vi gick vidare lite till ;) Men till slut så blev det nr 2 i blöjan så då gick vi hem =)

Natten igår gick inte lika bra, vaknade vid 02 av att Eric grääät. Vet inte hur länge han hade gjort det, men jag hade nog inte hört direkt! Då ville han ha "macka ost", försökte få han att somna om men det gick inte. Så jag fick gå upp och hämta en macka. Hade inte ätit så bra till middagen. Men sen somnade han ändå inte om riktigt bra, ropade på mig "sova mammas säng". Så han fick ligga i spjälsängen resten av natten. 

Nu ikväll frågade jag om han ville sova i stora sängen och det ville han, så vi får se hur det går! Lät han somna själv, fick gå in någon gång men låg inte där med honom. Hoppas på en ok natt! 

Bla bla blaaaa.... Ska kika vidare på Idol!

Hoho, en bild på mig idag =P (hos Lina på middag)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0