Fredagsmys ;P

Idag var det halvdag på jobbet. Så vid 11 knatade jag och Linda mot Gold's och körde ett Body Pump-pass! Det var ju ett tag sen man gjorde det, lär kännas imorgon. Både benen och armarna kändes lite skakig efteråt ;)

Jag åkte hem och duschade och åt lunch innan jag hämtade Eric på dagis. Vid 13.40 var jag där och sov han fortfarande! Hade även somnat först av alla. Så han hade varit trött. Iofs sov han dåligt under natten, somnade i sin egen säng men vaknade på natten och va ledsen och ville sova i spjälsängen.

Eftermiddagen har vi spenderat med att äta kebab. Sen gick vi och hyrde film och köpte lite gotta! Nu tittar M och Eric på nån film som M ville hyra till Eric. Fast den va inte SÅ barnvänlig kan jag tycka, men Eric sitter som klistrad. Får se hur länge den intresserar honom!

Senare blir det Idol =D Och helgen blir det till att hitta på något, undra om drakborgen och badhus är stängt imorgon?

Laddade upp några bilder från kameran..

Eric och M lägger stooort pussel, ABC..




Kommentarer
Postat av: Anonym

Fint pussel. Jag har varit på kyrkogården. Kolsvart och tusentals tända marschaller men när jag skulle gå till den mörkaste graven stod det ngn med pannlampa vid trädet. Och när jag kom fram så släkte han lampan. Usch vad rädd jag blev. Sen sa jag högt " vad smart med pannlampa, själv ser jag ingenting. Då kom mannen fram o då, vilken tur, så kände jag honom så jag fick hjälp att hitta graven och satte dit kransen.

Men fy det var allt läskigt...............

EB

2009-10-30 @ 20:40:29
Postat av: Nikita

ja är också sugen på DB imorn ,men får se..



2009-10-30 @ 21:14:33
URL: http://nikital.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0