H&M Spring 2010

Idag kom H&M Spring 2010 + Home-katalogen! Väldigt lätt att beställa när man inte behöver betala förrän nästa år ;) Såg några fina kuddfodral som skulle passa bra i vardagsrummet sen. Och en grön kudde med en hund på, perfekt till Erics rum ju! Nu ska jag börja kika igenom klädkatalogen, men ska nog hålla mig ifrån att beställa ur den! Har presentkort så det ska jag använda i butik så man kan prova kläderna.

Middagen är avklarad här hemma. Skulle tränat men det blir imorgon istället. Kvällen spenderas nog till att kika vidare på långfilmen, den är sådär =/ Men bara för att vi hyrt den så vill jag kolla klart..

Skulle haft Linda och Lina+Vide här imorgon på middag men det blir på onsdag. Då blir det tacos =D

Räkningarna är betalda, men jag hatar sånt som dras på autogiro i slutet av månaden =/ Vill gärna kunna se på saldot direkt hur mkt man kan spendera! Risk att dom kan försvinna annars ;) Men den tabben ska jag försöka att inte göra nu.

So long!

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha ja jag hade ingen aning om att den var så stor, var Mats som sett den i reklamen och fick måste-ha-begär! Theo tycker det är super kul, men behärskar inte tekniken fullt ut än... får vänta ett tag till! :)



Ja man kanske skulle lagt upp lite mer bilder! :)



Kram

2009-10-26 @ 19:35:57
URL: http://bsomibaby.blogg.se/
Postat av: Mickan - Mamma till Noel och Levi

Kul att du kikade in!

Ja många tipsar om Drakborgen! Tror nog vi ska ta oss dit någon dag!

2009-10-26 @ 21:20:51
URL: http://mickaann.blogg.se/
Postat av: -c-

Hej! Jag kommer inte att vaccinera varken mig själv eller Oscar. Amanda får inte då hon är under tre.



Jag har alltid varit väldigt emot saker som bedövning/smärtlindring och allt sånt därnt som man proppar in i kroppen. Det är bara som jag känner helt enkelt.



De vanliga vaccinerna som barnen tar under första året känns okäj eftersom dem funntits i många många år. Man känner till dem och dess biverkningar.



Men att ta något alldels nytt vaccin som de knappt ens vet biverkningar på känns osäkert. Det har ju varit så hit och dit angående gravida och barns ålder. Vilka som får ta och inte får ta.



Jag låter hellre mig själv och mina barn få sjukan och sedan få eventuell hjälp I TID (till skillnad från en del andra). Man får inte sluta tjata helt enkelt om den dagen skulle vara framme.



Hellre det än att något skulle gå snett vid själva vaccinationen. Skulle mitt barn få kramp vid fel tillfälle och dö eller få hjärnskador på grund av det skulle jag inte kunna förlåta mig själv. Att det var JAG som orsakade det genom att låta ge vaccinet.



Jag skulle nog känna detsamma om jag förlorade mitt barn i svinis. Den oförlåtliga känslan att jag då inte gav vaccinet. Men ändå överväger känslan att INTE ta det..



Det finns inget som säger att man inte får sjukan då man tagit vaccinet eftersom det tar tid för vaccinet och bygga upp försvaret.



De i riskgruppen får väl vaccinera sig. Och har man smått som ej kan vaccineras får man hålla sig "hemma". Så känner jag =)

2009-11-09 @ 16:41:13
URL: http://-c-.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0