Nya möbler

Idag har vi hämtat hem stolar, bord och skåp som vi köpt på blocket! När vi kom hem märkte vi att alla stolarna (10 st) inte var exakt likadana. Men det märks inte så jättemkt, för det priset så är det värt det! Sen har vi beställt en soffa från Möblera, den skulle komma om ca 3 v. Och på Schedins möbler beställde vi en liten sittbänk typ och en tv-bänk, det skulle ta lite längre tid tyvärr. Men innan jul så är allt klart! Finally! Fast bordet från blocket vill jag måla vittt, det var inte samma färg som stolarna. Men man får ha en duk så länge. Egentligen vill jag att alla stolar oxå ska bli vit ;) Får se hur det blir! (Dom är lite gråaktig nu)

Vi käkade även lunch på stan och köpte lite leksaker till Eric på Lekplaneten. M köpte en radiostyrd bil (som går på bensin) och en helikopter, onödigt för dom pengarna tycker jag, men men =P Födelsedagspresenter blir det! Jag stoppade med pärlor och pärlplatta istället, och Eric själv valde pingisbollar *s*

Käkat middag och städat undan lite här hemma... Nu äter vi lite ostkrokar och Eric far omkring innan nattning!


Kommentarer
Postat av: mormor

Fjärrstyrda leksaker brukar man ha i skolåldern, speciellt helikopter som vuxna brukar köpa till sig själva så Moh kan nog ha kul med den.........hihi

Idag jobbade en kvinna fr Iran med gammelmormor som också hade moster Karin som lärare i svenska. Precis som farmor hade

2009-10-17 @ 20:47:00
Postat av: Anonym

Jag vill se foto med stolarna!!!!!!!!!!

2009-10-17 @ 20:48:14
Postat av: johanna



tack tack :) jag är jätte nöjd, älskar vårt nya kök :)

2009-10-18 @ 10:02:07
URL: http://jaahanna.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0