Propp

Mätt! Gjorde det enkelt idag, slängde in frysta plättar i micron! Smaskigt tyckte både jag och Eric. Nu var han tom intresserad av grädde och sylt som han inte varit så förtjust i innan. M skulle ändå äta på annat håll så jag orkade inte laga något.

Nu kikar Eric på nåt arabiskt barnprogram på Youtube, jag undrar om han förstår allt.. Själv ska jag träna lite senare. Heja heja! Måste komma iväg! Försöker få med mig Linda men hon är omöjlig =(

Sen är det ju bra TV ikväll oxå! Mammas pojkar och Inlåst. Så det blir nog ingen film ikväll. Hyrde en igår som är 6 (!) h lång! Skulle tydligen vara en rikigt bra thriller!

Nu ska jag kika runt lite, sen skulle det behöva grejjas lite i vardagsrummet!

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0